יום רביעי, 23 במרץ 2016

"כיצד תהפכו לאנשי נדל"ן מצליחים", הנוסחה שלי - ציון לילוז, זכיין ובעלים .

שלום לכם,
בשנים האחרונות אני עוסק בתחום תיווך הנדל"ן בראשון לציון. הגעתי לתחום זה עם ניסיון ארוך שנים בניהול אנשי שירות ומכירות בגופים גדולים במשק הישראלי. במשך שנות עבודתי במי עדן, מעריב וסלקום ובזכות מנהליי פיתחתי את יכולות הניהול ויכולות המשא ומתן שלי.
היום כזכיין ברי/מקס פריים בראשון לציון אני מיישם את אשר למדתי במשך השנים.

בזכות נוסחה ייחודית אותה אני מיישם עם שותפיי, יועצי הנדל"ן במשרד, הגענו השנה לתוצאות יוצאת מן הכלל.
ב9 החודשים האחרונים 4 יועצי נדל"ן מרי/מקס פריים נכנסו ל"מועדון הזהב" היוקרתי של רי/מקס ישראל.

אני שמח לחשוף בפניכם את הנוסחה שלי להצלחה כיועץ נדל"ן מצליח, הקפדה על עקרונות אלה יובילו אתכם לפריצה עסקית מדהימה.

יועץ נדל"ן כמותג מוביל.
  1. בניית המותג סביב השם שלך 
  2. בחירה במותג מוביל ותומך שיחזק את הבידול שלך מול המתווכים האחרים
בחירת אזור התמחות ושליטה ללא עוררין במידע

  1. בחירה ומיקוד באזור התמחות .
  2. ניהול מידע מתמשך.
בחירת מנטור שיוביל אתכם בפיתוח יכולות מקצועיות ויכולות תקשורת בנאישית 
  1. פתחו את יכולת התקשורת הבנאישית שלכם
  2. NLP
  3. בחירת מנטור מלווה.
  4. תרגול סימולציות ופיתוח מתמיד.
פתחו את היכולת שלכם בשיווק אינטרנטי

באינטרנט:
  1. ·         לפתוח אתר אינטרנט
    אתר אינטרנט הנו בן דמותך ברשת. ככל שהוא יראה יותר איכותי כך הגולשים שיבקרו באתר יחשבו שאתה יותר איכותי בתוך מתווך. לשם בניית אתר אינטרנט מקצועי חשוב להעסיק מומחים, כאלה שיודעים כיצד ליצור אתר עסקי שייצג אותך, כמתווך, בצורה מכובדת ויגרום לאנשים לזכור אותך.
    באתר האינטרנט שלך תציג את עצמך ואת האיכויות שלך ותבנה למעשה את הבסיס ליצירת המוניטין שלך ברשת כמומחה בתחום התיווך.

    ·         להעלות סרטונים ליוטיוב
    יוטיוב הנה אפיק אינטרנטי נוסף שעומד לרשותך לשם מיצוב כמתווך מקצועי ואיכותי. הסרטונים ביוטיוב זוכים לחשיפה של מאות אלפי גולשים ביום, וודאי חלקם מתעניינים בתחומך ומחפשים את המתווך שיקנה אותם ודרכו אם ירצו למכור/לרכוש נכסים. אם תיצור סרטונים איכותיים, כאלה שנראים טוב והמסרים השיווקיים שאתה מעביר בהם ממוקדים ומותאמים לקהל היעד, כמו גם מתארים אותך בצורה מעניינת ומושכת, תוכל לממש פוטנציאל ענק שגלום בחשיפה מסוג זה.

    ·         לפרסם מאמרים מקצועיים באתרי מאמרים
    אתרי מאמרים צמחו בשנים האחרונות בצורה משמעותית בישראל, אין בעל מקצוע שמקדם עצמו באינטרנט ולא מתייחס אליהם וזה בגלל שהם טומנים בחובם אפשרות לא רק לחשיפה לקהל מתעניינים בתיווך, אלא גם מאפשרים לך לנסח במילותיך את הדברים שאתה רוצה שאותו קהל ידע עליך ועל התחום.
    רבים אומרים שיש לקחת בעירבון מוגבל את הכתוב באתרי מאמרים, אבל זה לא מפריע להם להיות מוקד עליה לרגל להרבה לקוחות פוטנציאליים שלך ולהוות כלי קידומי מוצלח לעסקייך ברשת. דרך מאמרים איכותיים תוכל למצב את עצמך בקלות כמומחה בתחום התיווך ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להכיר בך ככזה וזאת אתה יכול לעשות בקלות, תוך ניצול הידע שצברת בתחום התיווך ומינופו לשם יצירת מוניטין.

    ·         ליצור עמוד ברשתות חברתיות ולייעץ בפורומים
    רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וקפה דה מרקר, כמו גם פורטלים מקצועיים הנם דרך אקטיבית ומהירה ליצור דיבור סביבך ולגרום לעצמך לבלוט. ייעוץ עצות בתחום התיווך בפורומים הנוגעים לעניין, כמו גם פרסום קישורים ענייניים בפורומים, שיעזרו לאנשים למצוא תשובות, יעזרו לך גם כן ליצור מוניטין חיובי ומקצועי בתחום התיווך. כמו גם, בצורה זו תוכל, בדרך של פה לאוזן אינטרנטית להשיג חשיפה גדולה לאנשים שמעוניינים בשירותי תיווך.
    י
  2. לחשוב עסקי
  3. רישיון 

  4. י
  5. י



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה